söndag 14 november 2010

Livet före Svante

Långfärdsåret har tagit slut och här sitter man nöjd med sig själv! Jag har lyckats ta mig runt Hallands Väderö, forcerat danska farvatten och överlevt den livsfarliga paddlingen i Helge å. Tänk ändå vilken äventyrare jag är!



Och sedan hör jag talas om Svante Lysén...



Han kommer till KFÖ den 23 november för att berätta om paddling och vildmarksliv på Grönland och Svalbard. Plötsligt känns mina paddlingsäventyr ganska futtiga. Borde jag också höja ribban lite och försöka mig på något vildare och mindre välorganiserat?



Nja, jag väntar nog med att bestämma mig tills jag hört vad Svante har att berätta. Det kan ju vara så att han är lite modigare och mer köldtålig än vad jag är.



Men missa inte Svante! Jag tror han har massor av fantastiska minnen och erfarenheter att dela med sig av. Läs med på KFÖs hemsida så ses vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar